Met 11 boetieks al gevestigd in plaatsen zoals Beverly Hills en Dubai, deze nieuwe boetieks laten Panerai de distributie meer gerichte en exclusief te maken en bieden een grotere selectie van producten aan klanten over de hele wereld. Elke boutique is gemaakt om de zee op te roepen, met de arcitechture, meubels, materialen en kleuren allen werken aan een harmonieuze visie op de oceaan te maken. Het horloge collecties zelf zijn ondergebracht in de instellingen van teak en staal, met patrijspoorten die als kijkvensters en meubels imiteren golven of jacht rompen.
De locaties van de boetieks vormen een mix van ambitieuze en veilige marketing. De locaties in het Midden-Oosten en China te boren in snel groeiende markten van de consument, terwijl de Genève locatie wortels Panerai in de oude uurwerken cultuur van de Zwitsers. CEO Angelo Bonati stelt dat de nieuwe winkels zijn onderdeel van een initiatief om stollen en voortzetting van de legende van de historische Florentijnse merk.
没有评论:
发表评论